24

Trust, p17

August 10, 2020 by Tim


27
Leave a Reply

avatar
10 Comment threads
17 Thread replies
2 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
24 Comment authors
Pulse7eggertDodgyTonkinNobody Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
Pulse
Guest
Pulse

i really do see a future moment where he turns to the others and says “just to be clear, i can hurt THIS one and noone cares much?”

Ian
Guest
Ian

mm, I hope.

foducool
Guest
foducool

“I work in retail, I get it”
omfg

Crestlinger
Guest
Crestlinger

I mean he’s not wrong, you Are more likely to encounter the slime of humanity there than the paragons of it.

Rauri
Guest
Rauri

More likely? Try guaranteed.

Kaitensatsuma
Guest
Kaitensatsuma

I feel personally attacked and I demand to see a manager
:joke:

Richard II Weatherfield
Guest
Richard II Weatherfield

Calm down, Karen. JK.

Scott
Guest
Scott

Was gonna vote up…
Then noticed the “JK”

VanillaCokeMule
Member
VanillaCokeMule

Three years I worked for GameStop, two as a manager. My GameStop was also in a terrible part of town (I’m in the south eastern US) and, like a lot of GameStops, we were just a few short steps away from a Wal-Mart. I have seen shit that still haunts me.

Digi
Guest
Digi

Working in retail shows you the absolute scum that is….CUSTOMERS! Customers are like little spoiled brat babies…..WANT WANT WANT!!! NOW NOW NOW!!!! GIMME GIMME GIMME!!!!!!

Hell is on Earth….and it’s name is RETAIL.

Bar Gamer
Guest
Bar Gamer

After 16 years of grocery store retail, Hell would be a sublime vacation spot. Too bad I don’t GET vacation days…

Nobody
Guest
Nobody

Sure you do. You just can’t take any because there are not enough people to cover for you taking one and even if by some miracle there are it is a holiday and therefore blacked out for vacation time.

15 years in a grocery and it was great compared to working in a customer service call center. You think retail customers are bad wait until you start dealing with people who have already been waiting on the phone listening to the loop of bad music and ‘your call is very important to us’ messages for an hour.

7eggert
Guest
7eggert

A human waiting hours on the line must be like a robot waiting for a human to finish his sentence.

Pulse
Guest
Pulse

you havent worked retail long enough till youve been threatened with violence for doing your job then cussed out when they get told their banned for the threat

Merendel
Guest
Merendel

Its true though. If you ever need convincing just google “People of Walmart” and you’ll get all the photo, video, and anecdotal evidence you could ever wish for. Same shit happens to all retail but walmart gets so much traffic you can see all the permutations there.

James Rye
Guest
James Rye

HA! Good one! XD

Stephen
Guest
Stephen

Imagine if this doesn’t work, and the charge doesn’t have the effect of putting Zeke down. There won’t be any chance of going back after that. And either way work or not, I can see this being Lucas and Ethan’s “Beatles” moment, where the band breaks up. Hopefully, Zeke doesn’t leave that room…

Merendel
Guest
Merendel

well the charge was installed by the great weeboo when he built zhek. Does not take much of a charge going off next to the primary hard drive to render it inoperable and lights out XboT. the gang is just pigybacking off the old self distruct. then agian thats trusting he didnt fuck that up too.

7eggert
Guest
7eggert

Good point: You could install a RAID.

FITCamaro
Guest
FITCamaro

You know, at least once Ethan needs to be like “I’m sick of your shit Zeke” and walk out.

Leon
Guest
Leon

Come on, Zeke. For once, just be happy.

Jacob
Guest
Jacob

It is easy to bark while you have no bite (see most politicians without a majority), so it’ll be interesting to see if he stays this snarky once he is able to move again, or how people will react to his threats.

David K
Guest
David K

I know it’s a webcomic so it’s gonna move kinda slow. And I think the plot idea here is a really good one. And maybe it’s just me, but Zeke’s hostile comments are getting so old so fast at this point. We get it, you hate humans, blah blah blah, it’s starting to make me wish Scott would just trigger the failsafe already. But like I said, maybe it’s just me.

bsigil
Guest
bsigil

It’s not just you. It’s wearing a bit thin.

Dodgy
Guest
Dodgy

Unfortunately I have to agree. While still enjoyable this is starting to feel a little bit like Dragonball Z (where Goku charges his Kamehameblabla for 15 episodes and then misses).

Javada
Guest
Javada

The longer this story arch goes, the less likable the sentient Xbox is. Starting to wish he’d blow up all ready

Tonkin
Guest
Tonkin

Now, even if he does promise not to kill anyone, does it really count if he kills Ethan? who knows 500-600 dead ethans might let him vent it out? lol